Obsługa recepcji hotelowej

"Obsługa recepcji hotelowej" to 32-godzinne (4 dni) warsztatowe szkolenie, w trakcie którego uczestnicy nabywają podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu pracy w recepcji hotelowej oraz bezpośredniego kontaktu z gościem hotelowym. Uczą się komunikowania, negocjacji, poznają zakresy odpowiedzialności, omawiają zagadnienia etyki zawodowej recepcjonisty.

Program szkolenia:

1. Organizacja pracy hotelu, specyfika działan i odpowiedzialności poszczególnych pionów zadaniowych
2. Sylwetka profesjonalnego recepcjonisty - cechy osobowościowe, predyspozycje psychiczne, kultura zachowania
3. Obowiązki i zakres odpowiedzialności recepcjonisty, odpowiedzialność materialna i administracyjna
4. Obsługa gości, standardy zachowan w stosunku do klienta niepełnosprawnego, kłopotliwego, zaburzonego psychicznie.
5. Komunikowanie i negocjacje
6. Obsługa urządzeń technicznych, praca z telefonem i internetem
7. Etyka i dyskrecja recepcjonisty
8. Współdziałanie recepcjonisty z pozostałymi działami hotelu.

Wymiar szkolenia: 32 godziny, realizowane w systemie weekendowym sobota/niedziela, w godzinach 9.00 - 16.00 w dniach 09-10.05.2015 i 16-17.05.2015 r.

Wartość szkolenia: 600 zł

Wartość szkolenia zawiera się usługa trenerska, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z przepisami MEN.

Miejsce szkolenia: Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 19

Liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Jeśli jesteś zainteresowany - zapytaj o szczegóły 
e- mail: szkolenia@zachodniopomorskie.edu.pl lub tel. 943523475, 502257571

Jeśli jesteś zdecydowany - pobierz zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu, wypełnij je i prześlij na nasz adres.

Lokalizacja
MIEJSCE: Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 19
Lokalizacja
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar