Klient trudny - szkolenie dla hotelarzy Kołobrzeg

Szkolenie "Klient trudny - szkolenie dla hotelarzy" skierowane jest dla osób, które chcą nauczyć się prawidłowych reakcji na trudne i kłopotliwe zachowania gości hotelowych. Celem szkolenia jest przygotowanie personelu zarówno z doświadczeniem lub bez doświadczenia w pracy w hotelarstwie do obsługi gości kłopotliwych, agresywnych i autoagresywnych. Uczymy zachowań w stanach nagłych gości oraz w sytuacjach niebezpiecznych. Kładziemy nacisk na zachowania personelu w kontakcie z gośćmi niepełnosprawnymi – epileptykami, niepełnosprawnymi intelektualnie oraz zaburzonymi psychicznie (schizofrenia, autyzm, depresja, nerwica natręctw, mania, zaburzenia lękowe, zaburzenia osobowości). W trakcie szkolenia przećwiczymy różnego rodzaju zachowania gości i reakcje na nie personelu hotelu. Po szkoleniu – uczestnik będzie wiedział jak zachowywać się w sytuacji trudnej, kłopotliwej, w trakcie ataków epilepsji, będzie potrafił rozróżnić zachowania zdenerwowanej osoby od zachowania osoby zaburzonej psychicznie, odróżniać będzie symptomy zbliżającego się ataku agresji lub autoagresji.

Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z gościem hotelowym:

- obsługi recepcji
- obsługi restauracji / klubów / barów
- obsługi pionu housekeepingu
- innych (np. ochrona hotelu).

Warsztat trwa 8 godzin szkoleniowych, realizowany jest w 1 dzień szkoleniowy.
Program zawiera treści teoretyczne i elementy praktyczne. 

Program szkolenia:

1. Zagrożenia w codziennej pracy obsługi hotelu – zachowania gości kłopotliwe, nietypowe, trudne oraz stany nagłe
2. Klient trudny – typologia i charakterystyka.
3. Komunikowania z trudnym klientem
4. Klient zaburzony psychicznie, emocjonalnie, osobowościowo – rozpoznawanie symptomów, perspektywa człowieka zaburzonego (np. co widzi, czuje schizofrenik)
5. Przeciwdziałanie sytuacjom trudnym, rozpoznawanie zagrożenia
6. Agresja i autoagresja klienta trudnego, zaburzonego psychicznie
7. Reagowanie na sytuacje niebezpieczne i zachowanie w obecności klienta trudnego
8. Współpraca ze służbami ratunkowymi i interwencyjnymi

 Wartość inwestycji w szkolenie: 350,00 zł

W cenie: usługa trenerska, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, zaświadczenie o udziale w szkoleniu zgodne z przepisami Ministerstwa Edukcji Narodowej.

Miejsce szkolenia: Kołobrzeg

Liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Jeśli jesteś zainteresowany - zapytaj o szczegóły 
e- mail: szkolenia@zachodniopomorskie.edu.pl lub tel. 943523475, 502257571

Jeśli jesteś zdecydowany - pobierz zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu, wypełnij je i prześlij na nasz adres.

Lokalizacja
MIEJSCE: Kołobrzeg
Lokalizacja
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar