KLIENT TRUDNY I KONFLIKTOWY
grafika
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Szkolenie skierowane jest do pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej, a dotyka pracy z klientem trudnym, kłopotliwym, konfliktowym. Uczestnicy szkolenia definiują kim jest klient trudny, poznają strategie komunikowania z takim klientem w sytuacjach stresogennych. Uczą się jak rozpoznać klienta z zaburzeniami psychicznymi i jak postępować w kontakcie z taką osobą. Wypracowują własne ścieżki łagodzenia konfliktów w pracy pracownika socjalnego z trudnym klientem, poznają techniki asertywnego komunikowania, wytyczania granic. Przeprowadzają także symulacje zachowań w sytuacji trudnej i nietypowej.

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Czas realizacji szkolenia to 18 godzin szkoleniowych, trzy dni szkoleniowe.

Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia? Chcesz wziąć udział w takim szkoleniu? Chcesz poznać szczegóły tego szkolenia? Wyślij e-mail z zapytanie na nasz adres:  

Nie masz pieniędzy, aby sfinansować udział w szkoleniu? Skorzystaj z naszej oferty finansowania szkoleń.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar