SKUTECZNY I ASERTYWNY URZĘDNIK
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które mają na co dzień kontakt z klientem w urzędzie administracji publicznej lub samorządowej. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat typów klientów i różnych sposobów komunikowania z nimi, zdobycie umiejętności asertywnego reagowania, poznanie sposobów obsługi trudnego klienta oraz doskonalenie umiejętności radzenia sobie z destrukcyjnym stresem. Uczestnicy uczą się z jakimi klientami mogą spotkać się podczas swej pracy, jak z nimi komunikować się, jak przełamywać bariery komunikacyjne. Poznają także techniki zwalczania stresu, metody relaksacji .

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Czas realizacji szkolenia - 12 godzin szkoleniowych, dwa dni szkoleniowe.

Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia? Chcesz wziąć udział w takim szkoleniu? Chcesz poznać szczegóły tego szkolenia? Wyślij e-mail z zapytanie na nasz adres:  

Nie masz pieniędzy, aby sfinansować udział w szkoleniu? Skorzystaj z naszej oferty finansowania szkoleń.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar