EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników umiejętności wykorzystywania różnych metod i technik obsługi klienta. Istotą szkolenia jest nabycie umiejętności komunikowania, unikania błędów w komunikowaniu z klientem oraz efektywne stosowanie poszczególnych technik sprzedaży, nauka prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży. Uczestnicy nabywają umiejętności przygotowania się do prowadzenia rozmów bezpośrednich z klientem, rozmów telefonicznych, uczą się pozyskiwania informacji o kliencie, rozbudzania w nim potrzeb oraz stosowania języka korzyści. Podczas warsztatów wypracowywane są efektywne standardy w obsłudze klienta do bezpośredniego zastosowania. Uczestnicy podnoszą i doskonalą jakość obsługi klienta, nabywają umiejętnośći budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientem. Dużo miejsca w trakcie warsztatu poświęca się także na pracy z klientem kłopotliwym, niezdecydowanym, wahającym się. 

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Czas realizacji szkolenia to 24 godziny szkoleniowe, cztery dni szkoleniowe.

Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia? Chcesz wziąć udział w takim szkoleniu? Chcesz poznać szczegóły tego szkolenia? Wyślij e-mail z zapytanie na nasz adres:  

Nie masz pieniędzy, aby sfinansować udział w szkoleniu? Skorzystaj z naszej oferty finansowania szkoleń.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar