LOJALNY KLIENT
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Szkolenie ma na celu przedstawić uczestnikom proces budowania lojalnych postaw klientów. Uczestnicy nabywają umiejętność tworzenia strategii relacji z klientem, co stanowi obecnie jedną z metod pozyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku. Podczas szkolenia rozwijane są umiejętności dotyczące profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Czas realizacji szkolenia to 12 godzin szkoleniowych, dwa dni szkoleniowe.

Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia? Chcesz wziąć udział w takim szkoleniu? Chcesz poznać szczegóły tego szkolenia? Wyślij e-mail z zapytanie na nasz adres:  

Nie masz pieniędzy, aby sfinansować udział w szkoleniu? Skorzystaj z naszej oferty finansowania szkoleń.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar