TELEMARKETING I TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy z zakresu telemarketingu oraz zasad jego działania na potencjalnego klienta. Uczestnicy szkolenia poznają telemarketing jako narzędzie służące nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji czy też badaniu i diagnozowaniu potrzeb klientów. Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę z zakresu efektywnych technik prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem, a także poznają standardy i procedury telefonicznej obsługi klienta.

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Czas realizacji szkolenia - 24 godziny szkoleniowe, 4 dni szkoleniowe.

Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia? Chcesz wziąć udział w takim szkoleniu? Chcesz poznać szczegóły tego szkolenia? Wyślij e-mail z zapytanie na nasz adres:  

Nie masz pieniędzy, aby sfinansować udział w szkoleniu? Skorzystaj z naszej oferty finansowania szkoleń.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar