Niepełnosprawny klient na lotnisku
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Na zaproszenie Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Szczecinie, przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu obsługi klienta niepełnosprawnego dla pracowników obsługi (głównie ochrony i służb ratowniczych) portu lotniczego w Goleniowie. Warsztat w pierwszej części poprowadził nasz trener siedząc na wózku inwalidzkim, co niektórych uczestników zaskoczyło. Z tej perspektywy o niepełnosprawności mówi się oraz słucha zupełnie inaczej.... tak przyznawali, kończąc zajęcia.

Najwięcej czasu poświęciliśmy obsłudze klienta niepełnosprawnego z zaburzeniami psychicznymi, w trakcie ataku choroby. Jak zachować się ma obsługa lotniska, kiedy dojdzie do nieoczekiwanych zwrotów akcji. Sporo czasu zajęła nam także rozmowa o niepełnosprawnościach intelektualnej i ruchowej. Uczestnicy chcieli także wiedzieć jak zachować się w trakcie ataku epilepsji. I najważniejsze jak pomóc, aby nie zaszkodzić!

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar